huvudvärk

ahh får spel. har haft rejält ont i huvudet hela dagen lång! och värken vill inte ge med sig, kanske dags att ta en tablett haha, gillar dock inte att stoppa i mig sånt.. längtar tills jag ligger i min säng, men då klockan bara är halv tio får jag vila mig i soffan en stund först. lär vakna tidigt imorgon bitti annars om jag somnar nu!!!

1 Barbie Med Syndrom:

skriven

Even Barbie Wants To Be Me - Vill du ha en länk på min blogg? Kommentera inlägget "Bli Dagens Blogg" så är du med och tävlar om en länk på en av Sörmlands största bloggar!

2 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Tjena!
Läs gärna mitt inlägg om hur äckliga vissa människor är samt om hur vi kan förhindra smittspridning och säg gärna din åsikt på det hela :)
Tack på förhand! // MOLLY BERGSTRÖM - mooollys.se

http://mooollys.se/2012/december/varfor-ar-folk-sa-ackliga.html#comment

Kommentera här: