horseback riding

imorgon ska jag, sebbe, emelie & filip åka och rida.. jag är ju en van ryttare men det är inte dem. snacka om att jag ska ta med mig min skruttiga kamera och filma dem!! lär väl trilla av pga skrattanfall haha :) ska faktiskt bli roligt.. hittade en gammal bild på mig som jag slänger in så länge, ni som inte känner mig och läser kanske undrar hur jag ser ut?? haha men eftersom min kamera är så kass och jag har en utväxt som heter duga + ett munsår så känner jag inte mig särskilt fräsch för att ta några nya bilder just nu.. men det kommer det med :)
  
1 Sarah Persson:

skriven

Jo det är ungefär den textstilen jag skulle vilja ha! :D Det är så snyggt!

Svar: hittade den på dafont.com , finns en massa snygga texter!! just den jag har i min header heter "sweetly broken" .. om du trycker under "script" på "handwritten" så kommer den upp :) finns massa fina i den kategorin och även i "calligraphy", hoppas du hittar någon du gillar :)
my eliasson

2 Sarah Persson:

skriven

Åh tack så mycket!

Svar: ingen fara :)
my eliasson

Kommentera här: